Robotika
mBotKomunikacija između robota – uspori i vrati se unatrag
Usporavanje i zaustavljanje kod prepreke
Upravljanje tipkovnicom preko bluetootha
Ispisivanje poruke na LED zaslonu
Provjera vrijednosti svjetlosnog senzora
Show face number – vrijednost svjetlosnog senzora
Show face number – udaljenost od prepreke
Show face character – praćenje crte
Show face number – vrijednost senzora za praćenje linije
Praćenje bijele linije na crnoj podlozi iznutra
Praćenje bijele linije na crnoj podlozi s desne strane
Praćenje bijele linije na crnoj podlozi s lijeve strane
Praćenje crne linije s desne strane
Praćenje crne linije s lijeve strane
Praćenje crte dok ne dođe do prepreke
Obilazak oko stolice uz pomoć ultrazvučnog senzora
Kretanje mBota u pravokutni trokut
Kretanje mBota u jednakostranični trokut
Izmjenično paljenje i gašenje pojedine LED diode
Izmjenično paljenje i gašenje pojedine LED diode do pritiska tipkala
mBot – tulumari dok se ne upali svijetlo
Zadatak
Izradite program koji će se izvršavati svaki put kad je mBot u mraku tako da svijetli plavim svjetlom pritom se krećući naprijed-natrag dvije sekunde. Kad se upali svijetlo u prostoru gdje je mBot, LED diode na mBotu se gase i on se prestaje kretati.
Rješenje
Objašnjenje
mBotov senzor za svijetlo prepoznaje mrak ako je razina svjetlosti u prostoriji mala i tada svijetli plavo i kreće se naprijed natrag. Ako je razina svjetlosti veća, gase se LED diode i mBot prestaje s kretanjem.
Ovim programom je if then else petljom definirano ponašanje robota u mraku i na svijetlu. Zadano je da uvijek kada je mBot u mraku (if light sensor light sensor on bord < 170), svijetli plavo (set led on board all red 0 green 0 blue 30) te se kreće naprijed-nazad (run forward at speed 80, wait 1 secs; run backward at speed 80, wait 1 secs).
Kada se svijetlo upali, gase se LED diode (else set led on bord all red 0 green 0 blue 0) i robot se zaustavlja (run forward at speed 0).
Nakon što se pet puta izmjeni paljenje i gašenje svake LED dioda, obje se ugase naredbom set led on bord all red 0 greed 0 blue 0 koja je postavljena na kraju programa izvan repeat petlje.