Lupi krticu!
igra za micro:bitPretvorimo micro:bit u igraću konzolu!
4.9.2017.
Sada kad smo upoznali dio mogućnosti micro:bita, vrijeme je za jedan složeniji program.
Napravit ćemo igru Lupi krticu. Uređaj će iscrtavati krtičnjak na lijevoj ili desnoj strani, a vaš je zadatak pritisnuti gumb na onoj strani na kojoj je krtičnjak prikazan. Igra počinje odmah po uključenju micro:bita, tj sve radimo unutar on start bloka.
Tekstualne i slikovne upute
Varijablu vrijeme postavimo na 1000. To je varijabla koja nam govori koliko vremena u milisekundama ima igrač da pritisne pravi gumb. Igru ćemo napraviti s vremenom koje se smanjuje dok ne dođe do 100ms.
Na ekranu prikažemo 3-2-1 kako bi se igrač stigao pripremiti, te varijablu IgraTraje postavimo na true.
Sad provjerimo je li igraču isteklo vrijeme za razmišljanje, i ako je, iskoristimo naredbu game over iz grupe Advanced->Game.
Preostala su nam samo 2 jako slična if then else bloka, prvi za slučaj kad je krtičnjak lijevo, drugi kad je krtičnjak desno.
Ako je varijabla MjestoKrtice 0 i stisnut je gumb A, znači da je igrač pogodio.
U tom slučaju postavimo varijablu GumbStisnut na true i opet upotrijebimo naredbu game over, ovaj put zbog pritiska na pogrešan gumb.
Drugi if then else blok je modifikacija prvog za slučaj da je krtičnjak na desnoj strani.
Tada je u slučaju pritisnutog gumba B igrač pogodio i dobiva jedan bod, u slučaju pritisnutog gumba A, igra je gotova.
Kod za taj blok je na slijedećoj slici.
Ovime ste uspješno isprogramirali igru!
Snimite je, prebacite na uređaj i zaigrajte. Biti ćemo sretni ako nam utiske, pitanja i pokude uputite na forumu. Kompletnu igru možete preuzeti na adresi:https://makecode.microbit.org/_3xD9KPWmWAy2


















