Internet of Things - Arduino
Uvod u IoTInstalacija Blynk knjižnice za Arduino
Što ćemo naučiti:
– Kako instalirati knjižnicu u Arduino programskom okruženju
Kako bismo na jednostavniji način mogli koristiti razne dodatke na Arudinu, primjerice spajali se na Internet, upravljali tekstualnim i grafičkim LCD ekranima, očitavali senzore koristimo knjižnice (eng. Library). Knjižnice nam omogućavaju da bez znanja o pozadinskom protokolu komunikacije i drugim tehničkim aspektima koristimo dodatni hardver s Arduinom.
Kako bi naš Arduino MKR1000 povezali s internetom i Blynk aplikacijom instalirati ćemo Blynk knjižnicu. Instalaciju knjižnica obavljamo koristeći Library manager unutar Arduino programskog sučelja. Klinknite na Sketch, potom odaberite Include Library i kliknite na Manage Libraries…
Nakon otvaranja Library managera u Search polje upišite Blynk potom kliknite na Blynk rezultat i za instalaciju kliknite na Instal. Nakon nekoliko trenutaka knjižnica će se instalirati.
Uz svaku knjižnicu dolaze primjeri za njezino korištenje. Kako bi provjerili uspješnost instalacije provjerimo prikazuju li se primjeri klikom na File, zatim Examples i provjerite postoji li na dnu popisa Blynk kategorija.
U sljedećem edukacijskom materijalu izraditi ćemo prvi primjer korištenja Blynk aplikacije i naš prvi IoT projekt.
verzija 2