Prehrana ljubimca
OŠ A.G.MatošaCrvena lampica se pali u pravilnim vremenskim razmacima- (7:00, 13:00,17:00, 20:00) čime podsjećamo sebe a i ljubimca da je vrijeme za prehranu. Također je moguće ljubimca ekstra nagraditi(pritiskom na gumb na mobitelu) se pali zelena lampica koja ljubimcu označava ekstra obrok (oni se jako brzo priuče na zeleno svjetlo 🙂 ).
Izrada projekta
Mobilna aplikacija
Shema projekta
Arduino program
/*
#define BLYNK_PRINT SerialUSB
#include
#include
#include
#include
char auth[] = "2b6f82b402914072bc81659b119ecc49";// s mobača
char ssid[] = "Matos";// naziv mreže
char pass[] = "osagm!2012";//password
const int sensorPin = A0; //analogni- za očitovanje više vrijednosti - senzor svijetlosti
const int LedCrvena = 6;// vremenski alarm
const int LedZelena = 8; //pritisak tipke na mobitelu
// the setup function runs once when you press reset or power the board
void setup() {
SerialUSB.begin(9600);
Blynk.begin(auth, ssid, pass);
// initialize digital pin LED_BUILTIN as an output.
pinMode(LedCrvena, OUTPUT); //postavi izvod LedCrvena (6) kao izlazni
pinMode(LedZelena, OUTPUT); //postavi izvod ledzelena (8) kao izlazni
Serial.begin(9600);
}
// the loop function runs over and over again forever
void loop() {
Blynk.run();
//počinjemo u 7h ujutro (tada palimo uređaj)
digitalWrite(LedCrvena, HIGH);
delay(60000)
// čekamo do 13:00
digitalWrite(LedCrvena, LOW);
delay(21540000);
//u 13h opet se pali lampica na minutu
digitalWrite(LedCrvena, HIGH);
delay(60000);
// čekamo do 17:00
digitalWrite(LedCrvena, LOW);
delay(14340000);
//u 17h opet se pali lampica na minutu
digitalWrite(LedCrvena, HIGH);
delay(60000);
// čekamo do 20:00
digitalWrite(LedCrvena, LOW);
delay(10740000);
//u 20h opet se pali lampica na minutu
digitalWrite(LedCrvena, HIGH);
delay(60000);
// čekamo do 7:00
digitalWrite(LedCrvena, LOW);
delay(39540000);
// program pali crvenu lampicu po definiranom rasporedu hranjenja koja je podsjetnik za nas ali i za našeg ljubimca. Naravno, ukoliko smo odlučili isprobati
}
Arduino program ovoga projekta možete preuzeti ovdje.
Autori
Projekt su izradili Mihael Gregl i Marko Šainović uz mentorstvo Siniše Jovčića iz OŠ A.G.Matoš.
Projekt je prijavljen na temu: Internet of Things: Kućni ljubimci i domaće životinje.



