Rasvjeta u igraonici
Udruga Pozitivni i sretniIzrada projekta
Shema projekta
Shema prikazuje način spajanja mikrokontrolera sa senzorom zvuka koji je input, i s relejem koji je output uvjetovan impulsom koji određuje osjetljivost senzora.
Shemu ovoga projekta možete preuzeti ovdje.
Arduino program
#define BLYNK_PRINT /* int IgraonicaSvjetlo = 6; // Signal za relej na izvodu 6 int SenzorZvuk = 7; //Impuls sa senzora zvuka sa izvoda 7 int StanjeRasvjete = LOW; // varijabla stanja rasvjete void setup() { pinMode(IgraonicaSvjetlo, OUTPUT); //postavi izvod IgraonicaSvjetlo (6) kao izlazni pinMode(SenzorZvuk, INPUT); //postavi izvod SenzorZvuk (7) kao ulazni } void loop() { if (digitalRead(SenzorZvuk)==HIGH){ //ukoliko je detektiran pljesak if(StanjeRasvjete==LOW){ //ukoliko je StanjeRasvjete nisko tj. svjetlo ugašeno StanjeRasvjete=HIGH; //postavi StanjeRasvjete u log. st. visoko tj. upali rasvjetu u igraonici } else { //inače StanjeRasvjete=LOW; //postavi StanjeRasvjete u log. st. nisko } delay(100); //jednostavni debounce, 100ms } digitalWrite(IgraonicaSvjetlo, StanjeRasvjete); //postavi izvod IgraonicaSvjetlo u StanjeRasvjete }
Arduino program ovoga projekta možete preuzeti ovdje.
Autori
Projekt su izradili Lana Ivičić i Gregor Đuras uz mentorstvo Marijane Jovičić iz Udruge Pozitivni i sretni.
Projekt je prijavljen na temu: Internet of Things: Pametna rasvjeta.